WEEK 1 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Alexandra Mirane B - WaarBenJij.nu WEEK 1 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Alexandra Mirane B - WaarBenJij.nu

WEEK 1

Blijf op de hoogte en volg Alexandra Mirane

08 September 2017 | Nederland, Tilburg

Het is ongeveer 1 week geleden sinds we begonnen zijn met onze stage. Wat is het echt anders dan in Nederland. Ik vind het ook echt moeilijk om mijn eigen plek te vinden op stage want stagiares mogen vrij weinig. Zoals :

- We mogen de kinderen niet verschonen.
- We mogen de kinderen niet aan of uitkleden.
- We mogen ze ook niet helpen bij de wc.
- We mogen ook nooit alleen zijn met de kinderen.

Wat we wel mogen is.
Hun eten geven.
Spelen
Oppassen.

Ik vond het wel moeilijk want de kinderen gingen zwemmen en toen ze klaar waren duurde het dus bijna 3 kwartier voor dat ze droog en omgekleed waren en dan staan er 3 studenten niks te doen want we mogen niet helpen. Zo iets zou dan binnen 15 min klaar kunnen zijn.
Ook als er een kindje naar de wc gaat en daar sta je te wachten en die geeft aan van ik heb gepoept moet je iemand gaan halen zodat ze die gene kunnen helpen.

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Kantoor

28 Augustus 2017

1e dag
Alexandra Mirane

Wij zijn 2 studenten die op het ROC in Tilburg zitten en ook de eerste 2 studenten van de opleiding Helpende zorg & welzijn Dienstverlening die naar het buitenland mogen om stage te lopen. Met deze blog gaan wij jullie allemaal vertellen wat wij hebben moeten doen om te mogen gaan maar ook hoe het is al we daar zijn.

Actief sinds 17 Sept. 2017